Vitraliul Monocrom

[marți, 14 iulie 2009]

Despre lucruri enervante



Limbajul este o inventie nascocita din nevoia oamenilor de a se plange. In vreme ce unele lucruri cu adevarat placute nu pot fi exprimate nici azi. Am incercat sa fac o lista cu cele mai enervante lucruri in viata. Unii vor observa ca i-am intrebat deja chestia asta si isi pot gasi aici raspunsurile la ce am discutat.La sfarsit e si raspunsul meu. A fost o curiozitate,multumesc pentru opinii.Lista o voi completa si pe parcurs:
  1. banii trag la oameni prosti
  2. barfa
  3. minciuna
  4. ignoranta
  5. misoginismul / feminismul
  6. dezordinea si jegul
  7. reclamele(+ca au volum setat mai tare decat filmul)
  8. guma de mestecat a altora cand ni se prinde de haine
  9. cand oamenii intarzie sau anuleaza intalnirea
  10. cand ti se cere imprumut si nu ti se returneaza
  11. virusi in calculator
  12. cand iti tuseste/stranuta cineva fara sa-si acopere gura,in autobus
  13. oameni care dau vina lor pe oricine altcineva
  14. oameni care mereu vin cu scuze
  15. fire de par lasate pe sapun
  16. oameni care presupun prea multe
  17. oameni care o cauta cu lumanearea
  18. oameni care"pot sa iti ceara o favoare?;;)" si inca una,si inca una si...
  19. oameni care suiera pe nari cand respira
  20. grohaitul unora din timpul rasului
  21. rudenii care isi aduc aminte de tine numai cand au nevoie sa ii scoti din vreun rahat
  22. cand cineva spune"nu pot"fara sa fi incercat o singura data macar
  23. oameni care iti povestesc cat de beti au fost aseara
  24. oameni care refuza sa invete ceva nou fiindca le stiu pe toate
  25. oameni care nu se imbraca propice varstei
  26. caini care latra cand dormi,sau oameni care sforaie
  27. cand nu te poti baza pe cineva
  28. cand ceilalti pun intrebari stupide
Cel mai des apare"oameni care " .Privind detasat, as concluziona ca cele mai enervante lucruri in viata pentru oameni, sunt...alti oameni.Dar ,intrand in detalii, zic ca de obicei detestam oamenii pe care nu ii intelegem.Pe acei oameni nu ii vom intelege din cauza ca ii detestam.E un cerc vicios ciudat ,in care,ori alegi sa te enervezi pe ceilalti,ori alegi sa ii intelegi.

Raspunsul meu : cel mai enervant lucru in viata mi se pare sa scrii o aberatie despre cele mai enervante lucruri in viata,trebuie sa inchei aici,pentru ca ma enerveaza,pune bah punct

2 comments:

Ale R. | miercuri, iulie 15, 2009 9:38:00 p.m.

. L-am pus eu. :)

Ovitral | miercuri, iulie 15, 2009 10:22:00 p.m.

nu te enerva:)

Trimiteți un comentariu