Vitraliul Monocrom

[miercuri, 12 august 2009]

mai multe cugete

Stiu ca multe ganduri se exapora pe moment,chiar si daca le transform in vorbe.Dar acestea vor ramane aici,si poate intr-o zi,din acelasi cap vor veni altele sa le contrazica.


Nu-mi place cand visez frumos.La un moment dat tot ma trezesc in realitate,de aceea prefer cosmarurile.

Omul se naste cu drepturi fundamentale si e bine sa stie acest lucru pentru a se bucura de ele:dreptul de a plati impozit, de a avea o zi proasta,sau o slujba pe care o uraste.

Viciile sunt momentele in care ridici steagul alb in fata egoului.

Cand nu intelegi un lucru,ti se poate parea inutil oricum.Dar daca il intelegi vei crede in el ca fiind esential.

Farmecul este grija cu care aranjezi detaliile iar apoi strici totul cu un singur gest neatent.

Cea mai studenteasca scuza : N-am bani


Unii oameni sunt sortiti sa traiasca in propria lor lume, ca ceilalti sa aiba un reper.

Daca ai prieteni care nu se agreeaza laolalta,atunci nu te agreeaza nici pe tine.

A fi sociabil inseamna a primi tot mai mult interes din partea noilor cunoscuti si tot mai putin din partea celor vechi.

Daca as fi in locul tau,mi-as dori sa fiu in locul meu.

De cand am inceput sa discut numai lucruri de care nu-mi pasa,primesc mai multa atentie.

Am o problema serioasa: nu reusesc sa aflu care e aceea.

Daca ai sanatate le poti face pe toate,daca ai bani insa, poti si mai multe.

La 16 ani toti sunt romantici.(spusa de Mihai de fapt)

La 20 de ani viata devine o disperata fuga de realitate:
dragostea-credinta ca cineva este incomparabil
alcoolul -credinta ca tu esti incomparabil
misticismul-credinta in ceva ce stii ca nu e adevarat
munca - credinta ca esti util
familia - credinta ca ai continuitate

0 comments:

Trimiteți un comentariu